tirsdag 24. november 2009

Pressure

Tirsdag kveld og jeg er allerede utslitt. Hvordan vil det gå med resten av uka? Med alle de spennende konsertene som skal ta plass og alle de andre spennende tingene jeg vil gjøre?
Det har vært stort press både innen musikken og kjærligheten.. jeg lener meg tilbake og forteller heller om eventene som skal ta plass denne uken!

Panic?


Dagens inspirasjonskilde er Paramore, nærmere sagt Hayley! Fredagen nærmer seg, og da er det konsert med "Timeless"! Jeg er usikker på hva jeg skal ha på meg, men jeg tror jeg skal bli litt inspirer av H. Jeg har for tiden lyst til å farge håret rødt! Burde jeg gjøre det?


Pimp My Beethoven - kommer nok til å bli superbra! Sjekk ut linken!

http://www.facebook.com/#/event.php?eid=187651853480&index=1


"Timeless" - www.myspace.com/TimesLess - klubrock - Tofte 27.nov


Også er det konsert med Yto Solreiser på Villa på lørdag! Tine og jeg gleder oss!

http://www.facebook.com/#/event.php?eid=158809018025&ref=ts

1 kommentar: